Wpisujcie Wasze rankingi filmów tego reżysera.
1 - Burza - 8 2 - Bob, Carol, Ted i Alice - 7 3 - Włóczęga z Beverly Hills - 7 4 - Alex w krainie cudów - 7 5 - Moskwa nad rzeką Hudson - 6 6 - Wrogowie - 6
1 - Burza - 8 2 - Niezamężna kobieta - 7 3 - Harry i Tonto - 7 4 - Dyktator z Paradoru - 7 5 - Bob, Carol, Ted i Alice - 7 6 - Włóczęga z Beverly Hills - 7 7 - Alex w krainie cudów - 7 8 - Moskwa nad rzeką Hudson - 6 9 - Sceny z mallu - 6 10 - Wrogowie - 6 11 - Zakochany Blume - 5